Saturday 22 November 2014

10 atlet yang berani mempamerkan pose b*gel di majalah

Walaupun kelihatan gagah di padang tidak bermakna mereka kehilangan sifat-sifat kewanitaan. Atlet ini juga mampu beraksi dengan seksi dan menawan layaknya sebagai seorang model. Dan penampilan mereka jauh berbeza bila berbanding ketika beraksi di padang atau gelanggang. Ini membuatkan majalah tertarik untuk menjadikan mereka sebagai seorang model. Yang menakjubkan mereka ini sanggup berposing dalam keadaan bogel.


1. Hope Solo



Penjaga gol pasukan bolasepak Amerika ini dikatakan berani untuk berpose bogel. Pose telanjangnya muncul di sebuah iklan di majalah ESPN serta berganding dengan Serena Williams untuk cover majalah Vogue.


2. Candance Parker




Ketika bersama Los Angeles Sparks, Candace Parker kelihatan sangat lincah. Namun siapa sangka adik kepada pemain NBA, Anthony Parker ini memiliki tubuh seksi. Dia berani tampil bogel untuk sebuah majalah dengan memperlihatkan tubuhnya yang seksi walaupun kelihatan berotot.


3. Destinee Hooker




Beliau merupakan seorang atlet bola tampar kebanggaan pasukan Amerika yang juga dikatakan berani mempamerkan tubuhnya dihadapan kamera.


4. Daniela Hantuchova




Atlet tenis dari Slovakia yang sanggup berposing seksi depan kamera dan tidak merasa segan silu memperlihatkan keindahan tubuhnya untuk tatapan ramai.


5. Sophie Sandolo




Selain berbakat besar dalam bidang golf, wanita yang berasal dari Itali ini juga menjadi seorang model.

Awal kerjaynya dimulai sebagai seorang model sebuah kalender dengan pose separuh bogelnya. Dia juga pernah berpose seksi di Fashion TV.


6. Diana Taurasi




Pemain bolakeranjang terbaik di WNBA ini juga berani berpose bogel dalam sebuah majalah. Tak ada yang mengira jika wanita yang lincah dalam sukan ini memiliki tubuh seksi.


7. Alicia Sacramone




Keanggunan dalam meliukkan tubuh sering ditampilkan atlet yang berasal dari Amerika ini. Keseksiannya sering membuat para lelaki tidak keruan. Malah dia berani menampilkan lekukan tubuhnya tanpa sehelai benang pun di ESPN pada tahun 2011 lalu.


8. Gina Carano




Gina Carano menampilkan keseksian tubuhnya untuk sebuah majalah ESPN. Tetapi awas, tendangannya boleh membuat lelaki jatuh tertiarap kerana beliau mahir dalam seni mempertahankan diri.


9. Maryeve Dufault




Wanita yang menyukai acara balapan ini dilihat berani mempamerkan tubuhnya di dada-dada majalah.


10. Carmelita Jeter




Sprinter kebanggan Amerika ini juga tak ragu-ragu memperlihatkan tubuhnya tanpa sehelai benang untuk majalah ESPN. Berbeza dengan atlet lainnya, Jeter memperlihatkan pose saat dia berlari.


Semuanya di POTPETAJE....!!!

SUKA ARTIKEL INI??? Sila LIKE atau SHARE..!!!

No comments:

Post a Comment